El nido

25 mei 2019 - El Nido, Filipijnen

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer mee leest!

Ik ga jullie even wat leuke dingen vertellen over wat wij in El Nido hebben gedaan.

De eerste dag over de zipline heb ik jullie al verteld. De volgende dag was het een beetje bewolkt en besloten we gewoon een dagje lekker aan het strand te gaan liggen. Bij een heel chill barretje hebben we de hele dag vertoeft. Lekker eten en lekker drinken.

De 3e dag hebben we een scooter gehuurd wat was dit gaaf zeg! Samen op ontdekking naar allemaal secret beaches. Wat kwamen we bizarre wegen tegen zeg. Ik ben blij dat Marc reed! We hebben 3 beaches gezien en heel veel kleine communities waar iedereen naar ons zwaaiden zo leuk om op van deze afgelegen plekjes te komen. Onze route sloten we af bij het zelfde strand tentje als de dag ervoor, heerlijk een hapje eten bij zonsondergang.

Voor vandaag stond onze boottocht op de planning en wat hebben wij genoten! Wat heeft El Nido een prachtig zee leven met de mooiste zee dieren. Als je onder je keek zag je een zwerm van zoveel gekleurde en verschillende soorten vissen, echt prachtig! We hebben Cadlao Lagoon Helicopter Island Palio Beach Secret Beach Hidden Beach 7 Commando Beach bezocht. Een voor een geweldig. Tijdens de tour hadden we heerlijk eten en werden er drone foto's gemaakt en er werden foto's gemaakt met een luxe camera. We voelde ons net foto modellen er zijn er denk ik wel 100 gemaakt.

Morgen trekken we door naar Bohol, waar nog een aantal hele gave activiteiten op de planning staan maar daar over volgt nog een nieuw verslag!

Liefs,

Juul

1. Kim Vogels:
    25 mei 2019
    Super leuk al die verhalen! En wat gaaf om zo op allerlei plekjes te komen waar je anders niet komt!! Geniet er nog van samen! 😘
  2. Jan:
    25 mei 2019
    Dat is geniete Juul en mark.
  3. Frauke:
    25 mei 2019
    Klinkt erg leuk.. hele mooie foto's Van al het moois. X
  4. Nirma van Welie:
    25 mei 2019
    Mooi Juul dat je ons zo mee neemt op jullie prachtige reis! Geniet er nog van samen.
  5. Irene:
    26 mei 2019
    Je neemt die prachtige fotos toch ook mee toch?
    Ik ben zo blij voor jullie dat jullie dit mee mogen maken geweldig . Ik voel me net zo goed als jullie je voelen ik geniet helemaal mee.dikke knuffel
  6. Eric riky:
    28 mei 2019
    Leuk hoor geniet er nog maar van. Liefs ons