hallo feestgangers!

26 februari 2017 - Parañaque, Filipijnen

Hallo allemaal!

Jullie zijn nu lekker aan het carnavallen, ik moet zeggen dat ik wel een beetje jaloers ben op jullie!

wederom is het weer een tijdje geleden dat ik een reisverhaal heb geschreven. Eerlijk gezegd had ik ook niet zoveel te vertellen. Maar om jullie toch even op de hoogte te brengen schrijf ik er vandaag toch maar eentje!

Deze week was een luxe weekje voor ons, Maandag hebben wij vooral aan school gewerkt. tja helaas dat moet hier ook gewoon gebeuren! Dinsdag en Donderdag hadden wij plots een dagje vrij, dit is omdat we nog niet naar de krottenwijken toe mogen. Daarom zijn wij naar Makati geweest en hebben we weer bij Didit thuis gezwommen. Makati is een van de rijkere delen van Manila en dat was ook zeker goed te zien! Gucci, Channel, Prada?? dit was allemaal aanwezig.

aankomende week mogen we wel naar de krottenwijken! Eindelijk kunnen wij met eigen ogen zien hoe onze kindjes leven en hoe oneerlijk de wereld echt is. Raar om te zeggen dat wij hier naar uit kijken, maar ik ben heel benieuwd hoe het leven daar is. Natuurlijk heb je hier wel een beeld van maar om het met echte ogen te zien is altijd beter.

Woensdag en Vrijdag waren de kindjes weer aanwezig en hebben wij een lesje gedaan over Nederland, WOW is de kaas zo groot in Nederland!? wat waren ze verbaasd haha. Hierna zijn we met de jongste kindjes aan de slag gegaan en hebben we ze geleerd om te knippen en plakken. Dit was echt heel leuk!

Dit weekend hadden we ook wat leuke dingen gepland. Zoals jullie hebben gezien zijn we naar een grote vuurwerkshow geweest, dit is een competitie tussen verschillende landen. Gisteren was China aan de beurt en ja dat beloofde natuurlijk wel wat. Het was zo mooi! We waren samen met Jonalyn en Julie anne ze waren ons zo dankbaar dat ze mee mochten, normaal gesproken hebben ze geen geld voor zulke dingen dus ze hadden te tijd van hun leven en hebben ons dan ook wel 20 keer bedankt!

Vandaag zijn we getuigen geweest van het dopingsfeest van R-Jay en Axccel. Hier vieren ze feest met Spagheti en cake een beetje een vreemde combinatie maar het was heerlijk!

Heimwee? daar heb ik absoluut geen last van! Het voelt hier net als thuis omdat we echt worden geaccepteerd door iedereen. Ze voelen als familie voor ons! Deze week gaan wij aftellen om naar Donsol te gaan, wat hebben wij hier veel zin in! en hier zal ik vast wat over te schrijven hebben!

1. Jan:
    26 februari 2017
    Dat moederskindje doet het dus maar mooi. U go girl.
  2. Rianne:
    27 februari 2017
    Wat fijn dat je het zo goed naar je zin hebt Juul! Lekker genieten daar
  3. Nicky timmermans:
    3 maart 2017
    fijn om te lezen lieve juulekuh
    xxxxjes