De tijd vliegt!

18 februari 2017 - Parañaque, Filipijnen

Hallo allemaal!

Deze week heb ik niet zoveel geschreven omdat deze week niet heel veel nieuws te brengen had. Dagje kantoor, dagje spelen met de kids, activiteiten doen zo zien de weken er uit. We zouden eigenlijk ook slobben wijken bezoeken maar dit is afgeschaft omdat er deze week twee mensen zijn vermoord in de "veilige" wijken waar wij heen zouden kunnen. Dat gaat dus niet meer gebeuren wat ik begrijp! Hun zijn verantwpordelijk voor ons en wij passen ons aan.

Wij vermaken ons prima met de kids die hier permanent wonen en op woensdag en vrijdag met alle anderen kindjes! Raar dat ze na 2 weken  al allemaal zoveel voor je kunnen betekenen! We worden opgenomen alsof we familie zijn echt heel fijn! We worden dan ook zussen genoemd door de meiden!

Ik vind het heftig om te zien dat er bij ons in de straat ook kindjes zitten te bedelen, ons word geadviseerd om door te lopen alsof je ze niet ziet. Dat is lastig zeker omdat je juist hier bent om die kindjes te helpen, maar je kunt niet iedereen helpen helaas.. ook kijken kindjes van 5 jaar naar een horror film waar ik nog niet eens naar durf te kijken, de begeleiders hier zeggen dan: de realiteit hier is gevaarlijker en enger dan een horror film.. heel bizar!

Deze week hadden we wel een verassing die we zelf ook niet aan zagen komen, de pups van ACAP zagen er niet goed uit en daarom besloten wij om ze in huis te nemen om aan te sterken. We waren zo blij maar na de eerste nacht kwamen we er al snel achter dat dit niet ging werken en hebben we ze toch maar terug gebracht. We houden ze nu elke dag goed in de gaten als we hier zijn!  Dit weekend hebben we een rustig weekend gepland, we waren deze week erg moe dus dit leek ons verstandig! Een beetje lezen en een filmpje kijken dat vult de dag wel! Het verbaasd ons hoe snel de tijd voorbij vliegt, de dagen zijn zo voorbij!

1. Jan:
    18 februari 2017
    Wat ben ik blij dat het jullie goed gaat en dat jullie er kunnen zijn voor se kids en puppys
  2. Nelleke:
    18 februari 2017
    Goed om te horen dat het goed gaat en dat je het naar je zin hebt. Fijn weekend Juul
  3. Frauke:
    19 februari 2017
    Fijn dat het goed gaat!! Je bent nog lang genoeg daar dus een beetje rust is ook niet verkeerd, lekker rustig dagje vandaag. X
  4. Nicky timmermans:
    20 februari 2017
    lieve juul leuk om te lezen dat alles daar goed gaat.
    en zoals frauke al zecht een beetje rust is ook niet verkeerd..
    de hondjes dat was goed bedoeld maar ook hierbij is het zo dat je niet altijd alles kan helpen op de manier zoals je dat zou willen doen.
    jullie hebben een goed hart.
    dikki kus nicky