El nido

22 mei 2019 - El Nido, Filipijnen

Hallo allemaal,

Vanochtend vroeg zijn wij vertrokken vanaf ons hotel in Coron om vervolgens het vliegtuig naar El Nido te pakken. Dit is allemaal zo dicht bij elkaar dat we om 7 uur vanochtend vertrokken in het hotel en om 10 uur vanochtend al weer aankwamen bij ons andere hotel. Heerlijk om niet zoveel tijd kwijt te zijn met het reizen.

Omdat we zo vroeg aankwamen konden we nog geen gebruik maken van onze kamer en besloten we dus direct een trycicle naar de zipline op las cabanas beach te nemen want dit wilde we hier zowiezo heel graag gaan doen! Binnen 20 minuten waren we bij de zipline nu nog even een klim naar boven en dan kunnen we van het ene eiland naar het andere eiland. Een super gaaf en mooi uitzicht! Halver wegen de zipline stop ik al en moeten ze mij helaas komen halen haha, dat was wel even spannend daar zo hoog boven de zee bungelen!

Om van het eiland waar de zipline stopt weer terug te gaan naar ons eiland moeten we lopend de zee oversteken. Jaja echt waar er is een lange strook waar een soort hoge zandbank zit waar we overheen kunnen lopen. We komen uit bij een lekker strandje en besluiten hier de dag verder door te brengen

Nu zijn we lekker in ons hotel en gaan we vanavond het stadje verkennen. De andere dagen willen we graag een scooter huren om naar andere stranden te gaan en ook hier staat al een boottocht gepland de wel beruchte tour C. Deze blijkt fantastisch te zijn, wij zijn benieuwd. Al zeggen ze wel dat el nido werelds mooiste eilanden heeft, dit zullen wij eens gaan ontdekken en zal dit met liefde delen :)

Liefs,

Juul