Na 2 jaar terug naar de plek waar ik mijn hart aan heb verloren

Hallo allemaal!

Wat leuk als je dit verhaal leest, zeker als je mij 2 jaar geleden ook hebt gevolgd toen ik mijn stage avontuur begon in de Filipijnen.

Zoals jullie toen hebben kunnen lezen ben ik mijn hart verloren aan dit land of eigenlijk vooral aan de mensen die daar wonen. Over 10 dagen ga ik mijn droom weer waar maken en keer ik samen met mijn vriend terug naar de Filipijnen en dus ook naar mijn oude stage. Dit keer helaas niet voor 3 maanden maar wel voor 3 prachtige weken.

Toen ik 2 jaar geleden vertrok uit de Filipijnen was ik echt nog niet klaar om te gaan, ik wist toen al ik moet terug en ik ga ooit nog eens terug.

En nu.. nu ga ik. Na een hoop gemis en veel facebook contact kan ik echt niet wachten om iedereen weer in de armen te sluiten en ze te laten zien dat ik me aan mijn belofte heb gehouden. Ik heb de kinderen namelijk belooft dat ik echt terug zou komen.

Ook deze reis ga ik voor iedereen die het leuk vind op papier zetten.

Dus duimpje omhoog en lees gezellig met me mee!

Veel liefs,

Juul

P.s. mijn verhalen van 2 jaar geleden kun je hier ook allemaal nog steeds terug lezen!

f3476642ba94f1883826dcc499aad628

1. Cindy Vos:
    3 mei 2019
    Super leuk en je hebt groot gelijk volg je hart zolang je kan dan hoef je nooit te zeggen “had ik maar” veel plezier samen en ik ben benieuwd naar je verhalen. Gr Cindy
  2. Joanne Vd Steen:
    3 mei 2019
    Heel veel plezier! En vooral; geniet! Het is helaas zo weer voorbij.
    😘