aftellen!

20 januari 2017 - Schaijk, Nederland

Hoi allemaal!

Leuk dat jullie mijn reisblog weer lezen! Voor Lisanne en mij gaat het avontuur bijna beginnen! Over 12 dagen stappen wij het vliegtuig in en laten wij ons vertrouwde leventje in nederland voor 3 maanden achter. De zenuwen lopen steeds hoger op en het besef dat we daadwerkelijk gaan vertrekken komt ook steeds meer!

Een docent van onze school is afgelopen maandag terug gekomen van onze stage plek. Wij weten nu al meer over de stageplek, ons huisje, de buurt en de stad! We krijgen ons eigen appartementje vlak naast onze stage plek, ideaal dus! De verhalen die de docent vertelde raakte me wel. Het word dan ook zeker geen makkelijke stage.. zo vertelde ze over een tweeling van 4 jaar, die 3 uur lang op hun bloten voetjes helemaal naar  acap zijn gelopen om gebolpen te worden.. of een meisje van 13 die langs de weg is gevonden, en vreselijk behandeld is door meerdere mannen.. zo bizar, zo onbegrijpelijk en zo moeilijk voor te stellen voor ons.

Didit, onze stagebegeleider kijkt er eenorm naar uit dat wij komen en vind het zelf ook spannend! Wij worden namelijk de eerste stagairs die daar komen! We hebben al veel contact gehad en dit klikte meteen goed. Er werken nog twee andere vrijwilligers van onze leeftijd, ze kunnen niet wachten om ons daar wegwijs te maken en leuke uitstapjes te maken in de weekenden!

We worden dus met een warm welkom ontvangen! Wij kunnen in ieder geval niet meer wachten om te gaan!

Tot de volgende reisblog!

1. Jan:
    20 januari 2017
    Steeds meer goede berichten. Dat is geruststellend.
  2. Dennis Krebs:
    20 januari 2017
    spannend ! succes!
  3. Frauke:
    21 januari 2017
    Super juultje, wat een avontuur♡
  4. Larissa:
    21 januari 2017
    Spannend Juul! Fijn wat meer duidelijkheid nu het dichterbij komt. Ik volg je! X
  5. Ellen:
    21 januari 2017
    Juul (en vriendin), heel veel plezier en succes daar! Ik kan (uit ervaring) alleen maar zeggen GENIET! Het vliegt voorbij.. Groetjes Ellen.
    Ps. Als je toch nog n extra stagebegeleider nodig hebt, je weet me te vinden Juul ;)!