Daar zitten we dan

3 februari 2017

Daar zitten we dan... op het vliegveld in Taiwan na een vlucht van 12 uur. Even bijkomen,  even de benen strekken en dan hup het vliegtuig weer  in naar Manila! De reis is nu ECHT begonnen.. Wat vond ik het lastig om afscheid te nemen van thuis, wat hebben we staan huilen! Maar wat doet het mij goed om te zien hoeveel vertrouwen iedereen in mij heeft! Nadat ik brullend door de duanne was ging alles eigelijk perfect, ik was optijd bij de gate en kon op tijd boarden. Ik werd met open armen ontvangen door KLM wat een top personeel! Ze vonden het bijzonder dat zo'n "klein" meisje (daar ontkom je nooit meer aan) dit avontuur aanging! Ze hebben mij de hele vlucht begeleid en goed verwent :D zie foto's!

Lisanne mijn reisgenoot is ondertussen ook al heel wat uurtjes onderweg, zij zal mij opwachten in Manila! Dat is ook wel fijn. We worden daar beiden opgehaalt door Rhea, zij is vrijwilliger bij ACAP! Zij zal ons naar ons appartementje brengen waar wij heerlijk gaan slapen na een hele lange reis! Zaterdag gaan we alles verkennen en ook Didit ontmoeten! Woehoe zin in!

Ik ga nu weer het vliegtuig in! Doei doei!

1. Jan:
    3 februari 2017
    Gaat goed de reis. Dat is heel fijn
  2. Frauke:
    3 februari 2017
    Toppertje juul, de reis is begonnen laat het op je af komen en ga deze mooie reis beleven!!
    Trots, xxx
  3. Jan:
    3 februari 2017
    Da is er een van ons. Trots
  4. Jan:
    3 februari 2017
    Dat is er een van ons. Trots
  5. Danielle:
    Heey juul
    Heel veel succes daar en veel plezier gewenst. Je bent een toppertje!!
    Groetjes Danielle Draad
    (Vriendin van nicky )
  6. Birte:
    3 februari 2017
    Juul!! je bent een topper!! heel veel succes en plezier met je reis. ik ga je zeker volgen !! het ga je goed. xxx birte
  7. Ellen:
    3 februari 2017
    Afscheid nemen is moeilijk, maar meid wat ben je een Topper! Geniet ervan en ik zal je volgen!