Bye Philippines, hello Thailand!

15 april 2017 - Thailand, Thailand

Vanochtend zijn Frauke en Nicky aangekomen in Thailand, niet veel later arriveerde ook ik bij het hotel en konden we elkaar eindelijk weer in de arme sluiten! Heel onwerkelijk en heel bizar voelde dit, het leek totaal niet alsof ik 10 weken weg ben geweest en moeten alles nog even laten bezinken. Is dit echt? Zijn we echt op reis met zijn drieën? Uhm jaaa! Ik ben blij dat ik deze reis met hun mag gaan maken, maar toch ben je met een dubbel gevoel hier. Je mist de kindjes van stage maar bent tegelijk ook super dankbaar dat je in Thailand bent. Maar ik ga er zeker van genieten!

De komende 10 dagen gaan wij Thailand verkennen en dat ziet er als volgt uit:
We verblijven 2 nachten in Bangkok hier gaan we de stad verkennen door middel van een fiets tour en later gaan we nog een stukje varen! Maandag vertrekken wij met de nachttrein richting chang mai waar wij een 3 daagse jungle toch gaan doen en dus ook in de jungle slapen! We gaan hier ook olifanten wassen en zipline, super gaaf! Na de 3 daagse jungle tocht hebben we nog twee vrije dagen die we zelf in mogen plannen, dus we moeten nog even kijken wat we gaan doen. Vanuit chiang mai pakken we een binnenlandse vlucht terug naar Bangkok om vervolgens met de bus richting Hua Hin te gaan waar wij nog 2 nachten verblijven in een resort aan het strand. Prima afsluiter dachten wij! Hierna gaan we weer met de bus terug naar bangkok om vervolgens weer het vliegtuig naar huis te pakken! Wij gaan nu heerlijk genieten, jullie zullen vast nog veel blogs te lezen krijgen!

1. Jan:
    15 april 2017
    Girls just wanna have fun
  2. Larissa:
    Eindelijk samen! Geniet!
  3. Danielle:
    15 april 2017
    Veel plezier met zijn drietjes